موقع إخبارى شامل

أشرف أبو اليسر يبكى بسبب محمد رمضان ” خرب بيتى وأنا مش عايز فلوس “

أكد الطيار أشرف أبو اليسر، المفصول عن العمل بسبب محمد رمضان، لانه قام بالتصوير داخل كابينة الطائرة، أن ما اله رمضان عبر صفحته ليس له أى أساس من الصحة، وأنه عار على مصر، وقال ذلك خلال مداخلة بالفيديو على الهواء عبر برنامج على مسوليتى الذى يقدمه الإعلامى عمرو موسى.

كما أكد أشرف أبو السير، أنه لا يرد مال منه، وأن القضاء هو من سيفصل بيننا، مؤكداً عدم إحتاجه لماله وأن القضاء هو الشئ الوحيد بيننا.

وكان الفنان محمد رمضان قال في مقطع فيديو جديد عبر صفحته على فيس بوك: “جمهورى الغالى شعب مصر الحبيب.. لكل متابعى أزمة الكابتن الطيار أشرف أبو اليسر.. أنا زي ما وعدت عمرى ما هتخلى عنه.. أول أمبارح الحمد لله كلمت صديق ليا مدير شركة للطيران الخاص وحكيتله الموضوع، وقالى إن شاء الله خلال أسبوع يكون اشتغل ورجع لمهنته”.

فيديو أشرف أبو اليسر يبكى على الهواء

وتابع رمضان: “كلمت الأستاذ سعيد إمام مدير روتانا، وقولتله يتواصل مع الكابتن أشرف، يقوله محمد رمضان ينتظر الـ CV، علشان كلمت شركة إماراتية، وكان رده إنه مش هيبعت الـ CV.. فده الحل من وجهة نظرى.. طبعا ده اللى كنت أقدر أعمله.. ولكن الكابتن أشرف بعت المحامى الخاص به، وقعد مع مدير الحسابات الخاص بيا، وكان اللى عوضه ويرضيه.. فحسب حسبة كان باقيله 3 سنين ويطلع على المعاش بالإضافة لمكافأة نهاية الخدمة، وبالإضافة للمعاش وشوية حاجات.. جمعهم وقالى إنه محتاج 9 ونص مليون جنيه.. فأنا سايب الحكم للى بيعلقوا وبيقولوا محمد رمضان تخلى عن الراجل.. لو انتوا شايفين إن ده يرضى ربنا أنا هعمله عادي جدا.. أنا سايبلكوا الرد”.

قصة محمد رمضان والطيار

منى زكى تعود من خلال مسلسل رمضانى جديد تعرف عليه

اترك رد